Retur och ersättning
Återbetalning
Återbetalningar accepteras normalt inom 30 dagar från dagen för leveranspaketet.Kontakta vårt supportteam för eventuella problem omedelbart när du har fått dina paket innehåller men är inte begränsat till nedanstående skäl:
Inte mottagit paketet normalt
Ja, vi garanterar en återbetalning eller att skicka din beställning om du inte har fått paketet utöver de vanliga fraktdagarna, förutom att det är fallet som kunden tar ansvaret för den misslyckade leveransen, såsom att tillhandahålla en felaktig leveransadress, kan inte slutföra tullkänslaPå grund av kundens anledning etc.Notera: Om följande problem uppstår:
Extremt väder, postkontorsfördröjning, tullgodkännande, lokal protest etc. I det här fallet är vi oförmögna att garantera leverans i tid, men vi gör vårt bästa för att stödja dig, tack.
Vissa artiklar som saknas i min leverans
Kontrollera först att du har fått alla rutor som är associerade med din beställning.Töm sedan helt varje låda du fick, ibland fångas små delar i sprickor eller i förpackningsmaterial.Om du fortfarande inte kan hitta din artikel, skicka e -post till kundtjänst direkt.Inkludera en beskrivning av de saknade mängderna och bilderna på hela paketet.Vi vidarebefordrar dem till vårt lager för att kontrollera Monitor Records och Packing Pictures Records.Steg:
- Skicka e -post till supportteamet för godkännande.
- Vi kontrollerar och verifierar problemen.
- Erbjuda lösningar på kundfodral i fall.
Lämna tillbaka
Genom att returnera produkter till Allelco certifierar kunden att produkterna köptes från Allelco och det har inte funnits någon ersättning helt eller del av samma produkt från en annan leverantör, distributör eller andra sådana källor till produkten.Avkastningen ska vara i den ursprungliga förpackningen och i oanvänt skick (utom defekt).ESD- eller fuktkänsliga produkter bör inte öppnas förutom under kontrollerade förhållanden.Generella regler:- Avkastningen accepteras normalt inom 365 dagar från datumet för leveranspaketet.
- När en kund begär en avkastning på grund av "icke-original/falska/kvalitetsproblem" krävs en giltig kvalitetsrapport från en tredjeparts auktoritativ organisation som erkänns av vårt företag för retur och utbyte.